top of page
  • arbuk

Nerede Yaşıyorum


Merhaba,

İkinci kez Seul'deyim :) Neden geldim, nasıl geldim, ne yeyip ne içiyorum vs kısımlarını atlayarak nerede yaşadığım kısmına geçiyorum. İnşaallah zaman zaman diğer sorularınıza da cevap vereceğim.

Kaldığım yer bir Goshiwon... Linkteki videodan da anlayacağınız üzere tek odalı yurt-apart tarzı bir yer.

Laboratuvara çok yakın bir konumda, yürüyerek 10 dakika.

Chung Ang University

Buraya aylık 460,000 KRW (yaklaşık 385 dolar) ödüyorum. Üniversitenin yurtları daha uygun kalabilseydim ama ben resmi olarak bu okulun öğrencisi olmadığım için yurtlarda kalamıyorum. Ama zaten yurtlarda mutfak yok, bu çok kötü çünkü Kore'de helal veya vejeteryan yiyecek satan mekan bulmak inanılmaz zor. bizim okulun çevresinde hiç yok mesela. Her neyse dönelim konumuza... Sınırsız internet, sıcak su, pirinç lapası, mutfak gereçleri, klima, buzdolabı vs videodan da gördüğünüz bazı imkanları sağlıyorlar.

Seul başlı başına güvenli bir şehir zaten. Buraya da dış kapıdan giriş kar ile oluyor. Giriş yaptıktan sonra kartı verdiler. Ayrıca odalar hep tek tek kilitleniyor. Bu noktada apartman dairesi gibi düşünebilirsiniz.

Kamera mevzusu zaten malumunuz, güvenlik açısından bir endişe duymaya gerek yok.

Konfor konusunda da Korelilerin titizliği nedeniyle oldukça memnunum. Tertemiz bir oda, katların temizliği her gün bir bayan tarafından yapılıyor. Odamı kendim temizliyorum.

Sormak istediğiniz birşey olursa daha fazla yardımcı olabilirim.

Sağlıcakla kalın...

61 views0 comments

Recent Posts

See All

3 Boyutlu Müze

Hongdae'de bulunan "The Trick Eye Museum" ve "Ice Museum" tuttuğumuz aparta yürüme mesafesinde... Bu yüzden ikinci gün ilk durağımız burası oluyor... Homi-hwaban binasını buluyoruz ve eğlence başlıyor

bottom of page