top of page
  • arbuk

Pingtung


Tarımsal bioteknoloji şirketlerini gezmek ve yapılan çalışmaları öğrenmek için bölümce Pingtung'a gittik.. Taichung'a otobüsle 3 saat uzaklıkta ki bu şehir araştırma yapan şirketlerce bayağı zengin.. Çok ilginç şeyler üretmişler; yapay mantar, hap şeklinde keçi sütü, çeşitli panzehirler ve bir sürü şey..

Sunumlar Çince olduğu için ben maksimum seviyede faydalanamadım ama sağ olsun arkadaşlar açıklamaya çalıştılar, ben de tabi anlamaya çalıştım .Bir şirketin sahip olduğu bina çok hoşuma gitti, elimden geldiğince kelimeler ile resmetmeye çalışacağım..Bayağı büyük ve lükstü, konferans salonunun duvarları kısmen camdı ve camlardan bakınca bütün çalışma alanları görünüyordu. Bu binada resim çekmek alışmalarında kullandıkları mantarın ışıktan etkilenmesinden dolayı yasaktı.

Gün boyu bir sürü fabrika gördük, filmlerde aksiyon sahnelerinin çekildiği bir sürü boru, kazan ve tankların olduğu mekanları dünya gözüyle gürdüm . Biraz heyecanlı biraz da tuhaf hissettim.. Hala kendime inanamıyorum nasıl geldim Tayvan'a! Oraya gitmişken farklı yiyecekler de denedim. mesela bu resimde gördüğünüz bir Japon tatlısı..

Bizim aşuremize benzemiyor mu :D Çok sıcak olduğu için buzla karıştırılıyor.. lezzetli bir tatlıydı.

İşte size 1 bardak keçi sütü :)

33 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page