top of page
  • arbuk

Yedigöller


Yıkıkbağları da denilmektedir.Tortum Gölü havzasından sızan suların oluşturduğu irili ufaklı ve zümrüt gibi yeşillikler arasında sıralanan göllerden oluşmaktadır.Göl üzerinde büyük bir alabalık çiftliği, karşısında da piknik alanları bulunmaktadır. Yedigöllere gittiğinizde ana yoldan aşağıya kadar ya da fark etmez yukarıya kadar mutlaka yürüyün.

O yolun keyifli havasını soluyun ve sağdan soldan beliren küçük göllerin saçtığı güneş ışığının parıltılı büyüsü ile bi kendinizden geçin :) Vaktiniz olursa ara yollara dalıp çevreyi iyice keşfedin. Tadı damağınızda kalan bir tabiat yürüyüşü olacak, emin olun.

Semanın suya düştüğü an...

Yemek olarak alabalık, köfte ve cağ kebap yiyebilirsiniz. Cağı denemedim bu yüzden fikir beyan edemeyeceğim lakin köfte şahaneydi. Balık sevmediğim için tatmadım ama oraya sırf balık yemek için giden bir sürü insan tanıyorum ve hepsi balıklarının çok lezzetli olduğunu söylemekte :)

Yedigöller'e otobüs ile Tortum Şelalesine geldikten sonra uğradım ve dönüşte de yine otobüs kullandım. Şelale ile ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

Keyifli yolculuklar dilerim..

49 views0 comments

Recent Posts

See All

DADAS

bottom of page